پرسشنامه آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشور (معماری، ۱۳۸۶)
سازنده ابزار: معماری 1386
تعداد گویه/سوال: 45
مولفه/زیر مقیاس: 8 زیر مقیاس : حمایت مالی، مدیریت ترویج، مدیریت قیمتگذاری، قدرت حاکم بر بازار، مدیریت روابط عمومی، مدیریت فرایند، مدیریت مکان و مدیریت نشان
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات مولفه ها را دارد و نحوه نمره گذاری سوالات (مثبت و منفی/معکوس) را دارد
تفسیر: هنجاریابی ندارد، نقطه برش ندارد و تفسیر میزان امتیازات (حداقل/حداکثر) را دارد
روایی: صوری و محتوایی و سازه ای دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 6 صفحه
منبع: معماری
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال