پرسشنامه آمیخته بازاریابی داخلی یا درونی (قربانی و همکاران، ۱۳۸۹)
سازنده ابزار: قربانی و همکارانش (1389) براساس نظریه رفیق و احمد (1993)
تعداد گویه/سوال: 25
مولفه/زیر مقیاس: 4 مولفه: قیمت و پرداختی ها؛ محصولات شغلی؛ ترفیع و ارتباطات؛ مکان و محیط کاری
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات هر مولفه را دارد
تفسیر: هنجاریابی ندارد، نقطه برش ندارد، حداقل و حداکثر امتیاز را دارد
روایی: محتوايي و سازه ای دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 4 صفحه
منبع: قربانی و همکاران، 1389
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال