پرسشنامه ارزش پیشنهادی بنگاه چاپ و نشر کتاب (عباسی، ۱۳۹۳)
سازنده ابزار: عباسی، 1393
تعداد گویه/سوال: 32
مولفه/زیر مقیاس: 5 مولفه: - مفید بودن ارائه محصولات انتشارات- مفید بودن ایجاد تسهیلاتمفید بودن ارائه ی خدمات انتشارات- با اهمیت بودن ابزار های تسهیل کار ها در امور شخصی و کاری- مفید بودن ابزارهای ارتباطی انتشارات با مشتریان
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 4 صفحه
منبع: عباسی
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 110000 ریال