پرسشنامه وظایف مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان (یعقوبی، رهی و بهادری، ۱۳۹۴)

توضیحات

persian image

سازنده ابزار:   یعقوبی، رهی و بهادری، 1394

تعداد گویه/سوال:    30

مولفه/زیر مقیاس:    5 زیرمقیاس: شناسایی و اولویت بندی مشتری- جذب مشتری-تعامل با مشتری- تنوع خدمات-حفظ مشتری

مقیاس/طیف:    5 درجه ای لیکرت

نمره گذاری:    تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد

تفسیر:    حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی دارد؛ نقطه برش ندارد

روایی:    صوری و محتوایی و سازه ای دارد- بومی

پایایی:    آلفای کرانباخ دارد- بومی

زبان:    فارسی

تعداد صفحات:    4 صفحه

منبع:    یعقوبی، رهی و بهادری

نوع فایل:    ورد word.docx

قیمت:   20000ریال

خرید و دانلود


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.