پرسشنامه تاثیر جاذبه های عاطفی و منطقی در تبلیغات بر نگرش نسبت به تبلیغات برند و قصد خرید در بانک (خسروی، ۱۳۹۲)

توضیحات

سازنده ابزار:   خسروی، 1392

تعداد گویه/سوال:    25

مولفه/زیر مقیاس:    4 زیرمقیاس: جاذبه های عاطفی در تبلیغات؛ جاذبه های منطقی در تبلیغات؛ گرش نسبت به تبلیغات برند و قصد خرید

مقیاس/طیف:    5 درجه ای لیکرت

نمره گذاری:    تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد

تفسیر:    حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد

روایی:    صوری و محتوایی دارد- بومی

پایایی:    آلفای کرانباخ دارد- بومی

زبان:    فارسی

تعداد صفحات:    3 صفحه

منبع:    خسروی

نوع فایل:    ورد word.docx

قیمت:   25000ریال

خرید و دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *