پرسشنامه تاثیر قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان (آکروش و المحمود،۲۰۱۰)
سازنده ابزار: آکروش و المحمود،2010
تعداد گویه/سوال: 33
مولفه/زیر مقیاس: 7 زیرمقیاس: سرمایه گذاری در دارایی های بازاریابی- ساخته شده در دارایی های بازاریابی- قابلیت های بازاریابی داخلی- قابلیت های بازاریابی خارجی- عملکرد مالی- عملکرد بازار- عملکرد مشتری
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد- به انضمام مدل و نسخه زبان انگلیسی پرسشنامه
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد - بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 7 صفحه
منبع: طاهری؛ حمیدی زاده و خیرخواه
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 125000 ریال