پرسشنامه شناسایی و الویت بندی مزیت های رقابتی محصولات (ایزدمهر، ۱۳۹۳) براساس مدل الماس رقابت ملی پورتر
سازنده ابزار: ایزدمهر 1393 براساس مدل الماس رقابت ملی پورتر
تعداد گویه/سوال: 39
مولفه/زیر مقیاس: 6 زیرمقیاس: ویژگی های نهاده های تولید؛ تقاضای داخلی؛ صنایع مرتبط و پشتیبان؛ استراتژی، ساختار و رقابت پذیری شرکت ها؛ سیاست ها و اقدامات دولت؛ شوک های برونزا
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد - بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 5 صفحه
منبع: ایزدمهر
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال