پرسشنامه نگرش افراد به نام تجاری (برند) شهر (مریلس و همکاران، ۲۰۰۹)

توضیحات

دانلود پرسشنامه و آزمون

سازنده ابزار:   مریلس و همکاران، 2009

تعداد گویه/سوال:    40

مولفه/زیر مقیاس:    9 زیرمقیاس: ماهیت؛ خلاقیت تجاری؛ خرید؛ برند؛ مقاصد؛ حمل و نقل؛ فعالیت های فرهنگی؛ خدمات حکومتی؛ پیوند اجتماعی

مقیاس/طیف:    5 درجه ای لیکرت

نمره گذاری:    تفکیک سوالات زیر مقیاس ها را دارد

تفسیر:    حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی دارد؛ نقطه برش ندارد- به انضمام نسخه انگلیسی پرسشنامه

روایی:    صوری و محتوایی دارد- اصلی

پایایی:    آلفای کرانباخ دارد- اصلی

زبان:    فارسی

تعداد صفحات:    6 صفحه

منبع:    ترجمه دکتر عرب

نوع فایل:    ورد word.docx

قیمت:   35000ریال

خرید و دانلود


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.