پرسشنامه میزان و نگرش به استفاده از شبکه های اجتماعی (حجازی و همکاران، ۱۳۹۵)
سازنده ابزار: حجازی و همکاران، 1395
تعداد گویه/سوال: 30
مولفه/زیر مقیاس: 2 زیرمقیاس: میزان استفاده از شبکه های اجتماعی و نگرش به شبکه های اجتماعی
مقیاس/طیف: 4 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاس ها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی دارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی و سازه ای دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 4 صفحه
منبع: حجازی و همکاران
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 130000 ریال