پرسشنامه سنجش رضایت مشتری از خدمات وب سایت، بر اساس مدل وبکوال (عرب، ۱۳۹۲)
سازنده ابزار: عرب (1392) بر اساس مدل وبکوال
تعداد گویه/سوال: 24
مولفه/زیر مقیاس: 12 مولفه : سهولت درک شده؛ عملیات شهودی؛ اطلاعات متناسب با وظایف؛ ارتباطات مناسب؛ اعتماد؛ زمان پاسخگویی؛ جاذبه دیداری؛ ابتکار؛ جاذبه هیجانی؛ تمامیت آن لاین؛ مزیت نسبی؛ تصویر سازگار
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات را دارد و نحوه نمره گذاری سوالات (مثبت و منفی/معکوس) را دارد
تفسیر: هنجاریابی ندارد، نقطه برش ندارد و تفسیر میزان امتیازات (حداقل/حداکثر) را دارد
روایی: نیاز به اعتباریابی بومی دارد
پایایی: نیاز به اعتباریابی بومی دارد
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 4 صفحه
منبع: مدیران آموزشی
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 150000 ریال