پرسشنامه ریسک درک شده در خرید اینترنتی – تئو و لیو (۲۰۰۷)، کیم و همکاران (۲۰۰۸)، مینگ چی لی (۲۰۰۹
سازنده ابزار: براساس ابزار های تئو و لیو (2007)، کیم و همکاران (2008)، مینگ چی لی (2009
تعداد گویه/سوال: 13
مولفه/زیر مقیاس: 3 زیر مقیاس :ریسک عملکرد: سوال 5؛ ریسک مالی: ....؛ ریسک اطلاعات:....
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: دارد
تفسیر: ندارد
روایی: محتوايي دارد- اصلی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- اصلی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: تئو و لیو (2007)، کیم و همکاران (2008)، مینگ چی لی (2009
نوع فایل: PDF
قیمت: 120000 ریال