پرسشنامه اهمیت ویژگی های مرتبط با کیفیت در مدرسه (شان و هوئی، ۲۰۰۶)
سازنده ابزار: شان و هوئی 2006
تعداد گویه/سوال: 39
مولفه/زیر مقیاس: تک عاملی
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد- پرسشنامه اسکن شده است
روایی: نیاز به اعتباریابی بومی دارد
پایایی: نیاز به اعتباریابی بومی دارد
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: مقیمی و رمضان
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 110000 ریال