پرسشنامه و مقیاس اعتماد به برند (بالستر، ۲۰۰۴) (BTS)
سازنده ابزار: بالستر 2004
تعداد گویه/سوال: 8
مولفه/زیر مقیاس: 2 زیر مقیاس : قابلیت اعتماد به برند و قصد برند
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیر مقیاس ها را دارد - نمره گذاری سوالاات مثبت و منفی (معکوس) را دارد
تفسیر: هنجاریابی ندارد- نقطه برش ندارد - تفسیر میزان امتیازات (حداقل/حداکثر) را دارد
روایی: بومی دارد اما قید نشده است
پایایی: بومی دارد اما قید نشده است
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: عبدالوند و همکاران؛ احمدی و همکاران
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 110000 ریال