پرسشنامه شخصیت برند (جونز و همکاران، ۲۰۰۹)
سازنده ابزار: جونز و همکاران (2009)
تعداد گویه/سوال: 12
مولفه/زیر مقیاس: 5 مولفه : مسئولیت پذیری، پویایی، حساسیت، جسارت و سادگی
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیر مقیاس ها را دارد - نمره گذاری سوالاات مثبت و منفی (معکوس) را دارد
تفسیر: هنجاریابی ندارد- نقطه برش ندارد - تفسیر میزان امتیازات (حداقل/حداکثر) را دارد
روایی: روایی محتوایی و روایی همگرا (AVE) دارد - بومی
پایایی: آلفای کرانباخ و پایایی ترکیبی (cr) دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 4 صفحه
منبع: عزیزی و همکاران
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال