پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان ۴C (ایزدیار، ۱۳۹۰)
سازنده ابزار: ایزدیار 1390
تعداد گویه/سوال: 21
مولفه/زیر مقیاس: 4 زیر مقیاس : ارزشهای مشتریپسند ، هزینه مشتری ، راحتی خرید و روابط با مشتریان
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات مولفه ها را دارد و نحوه نمره گذاری سوالات (مثبت و منفی/معکوس) را دارد
تفسیر: هنجاریابی دارد، نقطه برش ندارد و تفسیر میزان امتیازات (حداقل/حداکثر) را دارد
روایی: محتوایی و صوری دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 4 صفحه
منبع: ایزدیار
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال