پرسشنامه اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتری از خدمات وب سایت براساس مدل کانو (عرب، ۱۳۹۲)
سازنده ابزار: عرب 1392 براساس مدل کانو
تعداد گویه/سوال: 12
مولفه/زیر مقیاس: 3 مولفه : الزامی، تک بعدی و جذاب
مقیاس/طیف: 3 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات را دارد و نحوه نمره گذاری سوالات (مثبت و منفی/معکوس) را دارد
تفسیر: هنجاریابی ندارد، نقطه برش ندارد و تفسیر میزان امتیازات (حداقل/حداکثر) را دارد
روایی: نیاز به اعتباریابی بومی دارد
پایایی: نیاز به اعتباریابی بومی دارد
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: مدیران آموزشی
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 150000 ریال