پرسشنامه عوامل انگیزشی- بهداشتی هرزبرگ (دانت و همکاران ۱۹۹۶)
سازنده ابزار: دانت و همکاران، 1996 براساس نظریه هرزبرگ
تعداد گویه/سوال: 30
مولفه/زیر مقیاس: 11 بعد و 2 عامل؛ عوامل بیرونی (بهداشتی): خط مشی شرکت، ارتباط با همکاران، امنیت شغلی، ارتباط با سرپرست، پول، شرایط کاری ؛ عوامل درونی (ذهنی) : موفقیت، پیشرفت، ماهیت کار، شناسایی، رشد
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات را دارد
تفسیر: هنجاریابی دارد، نقطه برش ندارد و تفسیر میزان امتیازات (حداقل/حداکثر) را دارد
روایی: قید نشده است
پایایی: آلفای کرانباخ دارد - بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 4 صفحه
منبع: رضايي صوفي و شعباني
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال