پرسشنامه سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیأت علمی (عبداللهی و بازرگان، ۱۳۹۲)
سازنده ابزار: عبداللهي و بازرگان (1392)
تعداد گویه/سوال: 22
مولفه/زیر مقیاس: 8 مولفه: فعاليت هاي مربوط به فرايند تدريس؛ فعاليت هاي مربوط به ارزش يابي از آموخته هاي دانشجويان؛ برگزاري و شركت در دوره ها و كارگاه هاي رشد دانش علمي و توان تخصصي؛ ارزشيابي دانشجو از استاد و نوآوري درآموزش؛ انجام فعاليت هاي علمي و آموزشي خارج از وقت موظف؛ حجم كاري اعضاي هيأت علمي؛ نسبت دانشجو به استاد؛ ارائه خدمات علمي وآموزشي به دانشجويان (خارج از كلاس درس
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات مولفه ها را دارد
تفسیر: هنجاریابی دارد نقطه برش ندارد حداقل و حداکثر امتیازات را دارد
روایی: محتوایی و سازه ای دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد - بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 5 صفحه
منبع: عبداللهي و بازرگان
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال