پرسشنامه فعالیت های بازاریابی (ماوندو، ۲۰۰۰)
سازنده ابزار: ماوندو (2000)
تعداد گویه/سوال: 49
مولفه/زیر مقیاس: 9 مولفه: گرایش به مشتری؛ گرایش رقیب؛ هماهنگی بین بخشی؛ گرایش به بازار؛ قابلیت برنامه ریزی؛ استراتژی تفکیک؛ استراتژی هزینه پایین؛ تکنولوژی تولید؛ مقیاس های عملکرد
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات مولفه ها را دارد
تفسیر: هنجاریابی ندارد نقطه برش ندارد حداقل و حداکثر امتیازات را دارد- پرسشنامه اسکن شده است
روایی: نیاز به اعتبار یابی بومی دارد
پایایی: نیاز به اعتبار یابی بومی دارد
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 4 صفحه
منبع: مقیمی و رمضان
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 110000 ریال