پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات بانکی (مقیاس سروکوال) SERVQUAL
سازنده ابزار: -
تعداد گویه/سوال: 28
مولفه/زیر مقیاس: 7 زیر مقیاس : ابعاد فیزیکی یا ظواهر، قابلیت اطمینان، پاسخگو بودن، ضمانت و تضمین، برخورد مناسب با فرد یا همدلی، راحتی (کیفیت خدمات درک شده)، رضایت مشتریان
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات مولفه ها را دارد
تفسیر: هنجاریابی ندارد نقطه برش ندارد حداقل و حداکثر امتیازات (24 و 168) است
روایی: صوری دارد - بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد - بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: داودیان
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال