پرسشنامه آمیخته بازاریابی داخلی یا درونی (قربانی و همکاران، ۱۳۸۹)

سازنده ابزار:   قربانی و همکارانش (1389) براساس نظریه رفیق و احمد (1993)

تعداد گویه/سوال:    25

مولفه/زیر مقیاس:    4 مولفه: قیمت و پرداختی ها؛ محصولات شغلی؛ ترفیع و ارتباطات؛ مکان و محیط کاری

مقیاس/طیف:    5 درجه ای لیکرت

نمره گذاری:    تفکیک سوالات هر مولفه را دارد

تفسیر:    هنجاریابی ندارد، نقطه برش ندارد، حداقل و حداکثر امتیاز را دارد

روایی:    محتوايي و سازه ای دارد- بومی

پایایی:    آلفای کرانباخ دارد- بومی

زبان:    فارسی

تعداد صفحات:    4 صفحه

منبع:    قربانی و همکاران، 1389

نوع فایل: ورد word.docx

قیمت: 120000 ریال

خرید و دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *