پرسشنامه قابلیت های منابع انسانی در مدیریت بازاریابی (قربانی و همکاران، ۱۳۸۹)
سازنده ابزار: قربانی و همکارانش (1389) براساس نظریه گیلمور و کارسون (1996)
تعداد گویه/سوال: 8
مولفه/زیر مقیاس: تک عاملی
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: دارد
تفسیر: هنجاریابی ندارد، نقطه برش ندارد، حداقل و حداکثر امتیاز را دارد
روایی: محتوایی و سازه ای دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 2 صفحه
منبع: قربانی و همکاران، 1389
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال