پرسشنامه آمیخته بازاریابی بیرونی خدمات (یعقوبی و همکاران، ۱۳۹۰)
سازنده ابزار: یعقوبی و همکاران، 1390
تعداد گویه/سوال: 29
مولفه/زیر مقیاس: 7 مولفه: خدمات؛ قیمت؛ مکان؛ ترویج؛ کارکنان؛ فرایندهای انجام کار؛ امکانات فیزیکی.
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات هر مولفه را دارد
تفسیر: هنجاریابی دارد، نقطه برش ندارد، حداقل و حداکثر امتیاز را دارد
روایی: محتوايي دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: یعقوبی و همکاران
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال