پرسشنامه تاثیر تبلیغات تلویزیونی موسسات کنکوری بر رفتار مصرفی دانش آموزان (عرب، ۱۳۹۴)

سازنده ابزار:   عرب 1394

تعداد گویه/سوال:    31

مولفه/زیر مقیاس:    7 مولفه: استفاده از معلم خصوصي، استفاده از كلاس كنكور، استفاده از كتاب كمك آموزشي، استفاده از سي دي و ديويدي هاي آموزشي، استفاده از پشتيبان، استفاده از مشاور تحصيلي، استفاده از آزمون هاي آزمايشي

مقیاس/طیف:    5 درجه ای لیکرت

نمره گذاری:    تفکیک سوالات هر مولفه را دارد

تفسیر:    هنجاریابی ندارد، نقطه برش ندارد، حداقل و حداکثر امتیاز را دارد

روایی:    صوری و محتوایی دارد- بومی

پایایی:    آلفای کرانباخ دارد- بومی

زبان:    فارسی

تعداد صفحات:    3 صفحه

منبع:    حسن زاده

نوع فایل: ورد word.docx

قیمت: 170000 ریال

خرید و دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.