پرسشنامه تاثیر تبلیغات تلویزیونی موسسات کنکوری بر رفتار مصرفی دانش آموزان (عرب، ۱۳۹۴)
سازنده ابزار: عرب 1394
تعداد گویه/سوال: 31
مولفه/زیر مقیاس: 7 مولفه: استفاده از معلم خصوصي، استفاده از كلاس كنكور، استفاده از كتاب كمك آموزشي، استفاده از سي دي و ديويدي هاي آموزشي، استفاده از پشتيبان، استفاده از مشاور تحصيلي، استفاده از آزمون هاي آزمايشي
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات هر مولفه را دارد
تفسیر: هنجاریابی ندارد، نقطه برش ندارد، حداقل و حداکثر امتیاز را دارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: حسن زاده
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 170000 ریال