پرسشنامه رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیکی (بوساکورن، ۲۰۰۵)
سازنده ابزار: بوساکورن، 2005
تعداد گویه/سوال: 16
مولفه/زیر مقیاس: 4 مولفه: ویژگیهای وبسایت؛ مفید بودن درکشده؛ ریسک و حریم خصوصی؛ بهکارگیری
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات هر مولفه را دارد
تفسیر: هنجاریابی ندارد، نقطه برش ندارد، حداقل و حداکثر امتیاز را دارد
روایی: نیاز به اعتبار یابی دارد
پایایی: نیاز به اعتبار یابی دارد
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 2 صفحه
منبع: مقیمی و رمضان
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 110000 ریال