پرسشنامه مشتری مداری در سازمان سلطانی سده
سازنده ابزار: سلطانی سده
تعداد گویه/سوال: 16
مولفه/زیر مقیاس: 4 مولفه: 1. رفتار مناسب فروشندگان 2. کیفیت مناسب کالا 3. تناسب کالا با خواسته و نیاز مشتری 4. زمان دریافت کالا
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات هر مولفه را دارد
تفسیر: هنجاریابی ندارد، نقطه برش ندارد، حداقل و حداکثر امتیاز را دارد- پرسشنامه اسکن شده است
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 4 صفحه
منبع: سلطانی سده
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 110000 ریال