پرسشنامه سنجش نگرش نسبت به کالاهای مد و مدگرایی ۲۵ آیتم
سازنده ابزار: نامشخص
تعداد گویه/سوال: 25
مولفه/زیر مقیاس: 3 بعد: نگرش و اجزای آن؛ شیوه های بروز؛ جهتگیری نسبت به کالاهای وارداتی و مد
مقیاس/طیف: 5 در جه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات هر زیرمقیاس را دارد
تفسیر: هنجاریابی ندارد، نقطه برش ندارد، حداقل و حداکثر امتیاز را دارد
روایی: سازه ای دارد- بومی و بهتر است اعتباریابی مجدد شود
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی و بهتر است اعتباریابی مجدد شود
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 2 صفحه
منبع: مدیران آموزشی
نوع فایل: پی دی ف .pdf
قیمت: 110000 ریال