پرسشنامه تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری (مهاجرانی،۱۳۹۴)
سازنده ابزار: مهاجرانی،1394
تعداد گویه/سوال: 22
مولفه/زیر مقیاس: تک عاملی
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 2 صفحه
منبع: مهاجرانی
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 110000 ریال
ب پرسشنامه استاندارد با موضوع بازاریابی ویروسی و وابطه ان با وفاداری مشتری نیازمندم
با تشکر
سلام.ایمیلی پاسخ داده شد.