پرسشنامه عوامل موثر بر رفتار های غیر اخلاقی مصرف کننده (مجیدی، ۱۳۹۲)
سازنده ابزار: مجیدی، 1392
تعداد گویه/سوال: 20
مولفه/زیر مقیاس: 5 زیرمقیاس: - رفتار غیر اخلاقی- رفتار مصرف کننده - تصمیم بر رفتار مصرف کننده- نگرش های اجتماعی- عوامل فردی
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 2 صفحه
منبع: مجیدی
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 110000 ریال