پرسشنامه تاثیر شاخص های مرتبط با زنجیره تأمین بر رضایت مشتری ۱۱ آیتم
سازنده ابزار: نامشخص
تعداد گویه/سوال: 11
مولفه/زیر مقیاس: تک عاملی
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 2 صفحه
منبع: پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 100000 ریال