پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی و معیارهای مکمل اثرگذار بر رفتار خرید مصرف کنندگان (خدایاری، ۱۳۹۲)
سازنده ابزار: خدایاری، 1392
تعداد گویه/سوال: 15
مولفه/زیر مقیاس: 2 زیر مقیاس: آمیخته بازاریابی و معیارهای مکمل
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 2 صفحه
منبع: خدایاری
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 110000 ریال