پرسشنامه تاثیر گرایش به کارآفرینی و اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت ها (فراهانی، ۱۳۹۳)
سازنده ابزار: فراهانی، 1393
تعداد گویه/سوال: 17
مولفه/زیر مقیاس: 4 بخش: کسب اطلاعات؛ بهره برداری از اطلاعات بازار؛ گرایش به کارآفرینی؛ عملکرد شرکت
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات بخش ها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: فراهانی
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال