پرسشنامه سنجش تاثیر ۶ عامل مرتبط بر قابلیت توسعه محصول جدید (احمدی نژاد، ۱۳۹۴)
سازنده ابزار: احمدی نژاد، 1394
تعداد گویه/سوال: 33
مولفه/زیر مقیاس: 7 بخش: تمایل رابطه، قابلیت هوش بازاریابی، عدم اطمینان تکنولوژیک، عملکرد واحد تجاری، تمركزگرايي و نهایتاً رسمي سازي بر قابلیت توسعه محصول جدید
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات بخش ها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 4 صفحه
منبع: احمدی نژاد
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال