پرسشنامه عوامل موثر در ارزیابی عملکرد مدیران بازاریابی (تقوایی، ۱۳۸۷)
سازنده ابزار: تقوایی، 1387
تعداد گویه/سوال: 33
مولفه/زیر مقیاس: 7 زیرمقیاس: اهداف؛ رویه های سازمانی و نظارتی؛ روش انجام وظایف؛ استقلال در تصمیم گیری؛ مشارکت در تصمیم گیریی؛ مسئولیت پذیری؛ روابط کاری
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: تقوایی
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 110000 ریال