پرسشنامه سنجش عوامل بازاریابی داخلی (محمدبیگی فراهانی،۱۳۹۰)
سازنده ابزار: محمدبیگی فراهانی،1390
تعداد گویه/سوال: 41
مولفه/زیر مقیاس: 8 زیر مقیاس: اعلام خط مشي های سازمانی؛ روابط کارکنان با سرپرست؛ محیط کاری کارکنان؛ حمايت و پشتيباني سازمانی؛ رضایت کارکنان؛ تعهد کارکنان؛ انجام وظیفه کارکنان؛ روابط کارکنان با مشتری.
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: محمدبیگی فراهانی
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 110000 ریال