پرسشنامه اولویت بندی موانع اجرایی بازاریابی سبز در صنعت (اخلاقی، ۱۳۹۳)
سازنده ابزار: اخلاقی، 1393
تعداد گویه/سوال: 15
مولفه/زیر مقیاس: 5 زیرمقیاس: ارتباطات؛ پژوهشی وآموزشی؛ عدالت و رقابت؛ فرهنگی و اجتماعی؛ اقتصادی
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 2 صفحه
منبع: اخلاقی
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 110000 ریال