پرسشنامه تاثیر انواع نوآوری بر عملکرد بازاریابی (مهرآشنا، ۱۳۹۳)
سازنده ابزار: مهرآشنا، 1393
تعداد گویه/سوال: 23
مولفه/زیر مقیاس: 5 زیرمقیاس: قابلیت های برنامه ریز بازاریابی؛ نوآوری فرآیند؛ نواوری بازار یابی؛ نوآوری سازمانی؛ عملکرد بازاریابی
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 2 صفحه
منبع: مهرآشنا
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال