پرسشنامه آثار مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان (یعقوبی، رهی و بهادری، ۱۳۹۴)
سازنده ابزار: یعقوبی، رهی و بهادری، 1394
تعداد گویه/سوال: 12
مولفه/زیر مقیاس: 3 زیرمقیاس: -رضایت مشتری-اعتماد و وفاداری مشتری-بهره وری
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی دارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی و سازه ای دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: یعقوبی، رهی و بهادری
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 110000 ریال