پرسشنامه تعامل اجتماعی در فروشگاه (صادق پور و رمضان نژاد، ۱۳۹۵)
سازنده ابزار: صادق پور و رمضان نژاد، 1395بر اساس پرسشنامه های بردی و کرونین جونیور (2001) و لیندکوئیست (1974)
تعداد گویه/سوال: 12
مولفه/زیر مقیاس: 4 زیرمقیاس: احترام، نگرش، توجه و کنشگرانه
مقیاس/طیف: 7 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات مستقیم/معکوس زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: سازه ای دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: صادق پور و رمضان نژاد
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 130000 ریال