پرسشنامه ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پایه مدل سافو و همکاران (۲۰۱۲)
سازنده ابزار: بدیع زاده و ارشاد
تعداد گویه/سوال: 9
مولفه/زیر مقیاس: 3 زیرمقیاس: پشتیبانی شرکت؛ بهره وری مدیریتی؛ کمک به تصمیمات
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: بدیع زاده و ارشاد
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 125000 ریال