پرسشنامه کارکرد تبلیغاتی شبکه اجتماعی تلگرام (حمزه ای، ۱۳۹۶)
سازنده ابزار: حمزه ای، 1396
تعداد گویه/سوال: 42
مولفه/زیر مقیاس: 6 زیرمقیاس: جذابیت های تصویری؛ جذابیت های شعار؛ استفاده از نمادها و سمبل ها؛ استفاده از افرد مشهور؛ اعتماد به تبلیغات؛ خرید کالا از تلگرام
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: حمزه ای
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 125000 ریال