پرسشنامه ارزیابی رستورانها از طریق مشتری (لی، ۱۹۹۷)
سازنده ابزار: لی 1997
تعداد گویه/سوال: 30
مولفه/زیر مقیاس: 10 زیرمقیاس: ارزش کلی خدمات؛ انتظار ارزش خدمات؛ قابلیت اعتماد؛ پاسخگویی؛ تضمین؛ همدردی؛ قیمت های پایین؛ زمان کوتاه؛ مکان مناسب؛ عملکرد
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛نقطه برش ندارد- خود پرسشنامه اسکن شده است
روایی: نیاز به اعتباریابی دارد
پایایی: نیاز به اعتباریابی دارد
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 4 صفحه
منبع: مقیمی و رمضان
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 110000 ریال