پرسشنامه تاثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و خلق ارزش مشترک و ارزش مشتری بر ایجاد ارزش ویژه برند (زانگ و همکاران، ۲۰۱۵)
سازنده ابزار: زانگ و همکاران، 2015
تعداد گویه/سوال: 22
مولفه/زیر مقیاس: 5 مقیاس: قابلیت های بازاریابی، نوآوری و خلق ارزش مشترک و ارزش مشتری بر ایجاد ارزش ویژه برند
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 5 صفحه
منبع: پالیزوار
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 130000 ریال