پرسشنامه تاثیر کیفیت سایت بر قصد خرید مجدد آنلاین از طریق رضایت، اعتماد و تعهد مشتری (امینی و اکبری، ۱۳۹۳)
سازنده ابزار: امینی و اکبری، 1393
تعداد گویه/سوال: 16
مولفه/زیر مقیاس: 5 مقیاس: اعتماد مشتری- رضایت مشتری- قصد خرید مجدد- تعهد مشتری- کیفیت وب سایت
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: امینی و اکبری
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال