پرسشنامه تاثیر کیفیت سایت بر قصد خرید مجدد آنلاین از طریق رضایت، اعتماد و تعهد مشتری (امینی و اکبری، ۱۳۹۳)

سازنده ابزار:   امینی و اکبری، 1393

تعداد گویه/سوال:    16

مولفه/زیر مقیاس:    5 مقیاس: اعتماد مشتری- رضایت مشتری- قصد خرید مجدد- تعهد مشتری- کیفیت وب سایت

مقیاس/طیف:    5 درجه ای لیکرت

نمره گذاری:    تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد

تفسیر:    حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد

روایی:    صوری و محتوایی دارد- بومی

پایایی:    آلفای کرانباخ دارد- بومی

زبان:    فارسی

تعداد صفحات:    3 صفحه

منبع:    امینی و اکبری

نوع فایل: ورد word.docx

قیمت: 120000 ریال

خرید و دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.