پرسشنامه نقش تبلیغات و پیشبرد فروش در ارزش ویژه برند یا نام تجاری (نعمتی، ۱۳۹۳)
سازنده ابزار: نعمتی، 1393
تعداد گویه/سوال: 34
مولفه/زیر مقیاس: 9 زیرمقیاس: صرف تبلیغات-نگرش نسبت به تبلیغات-تبلیغات پولی-تبلیغات غیرپولی-آگاهی از برند- کیفیت ادراک شده -وفاداری به برند- شهرت برند- رضایت از برند
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 4 صفحه
منبع: نعمتی
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال