پرسشنامه تاثیر اعتماد و شهرت وب سایت بر قصد خرید آنلاین ۱۵ گویه
سازنده ابزار: نامشخص
تعداد گویه/سوال: 15
مولفه/زیر مقیاس: 3 زیرمقیاس: اعتماد به وب سایت؛ شهرت وب سایت؛ قصد خرید آنلاین از وبسایت
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: نیاز به اعتباریابی بومی دارد
پایایی: نیاز به اعتباریابی بومی دارد
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 2 صفحه
منبع: وب سایت کارگذاری مفید
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 100000 ریال