پرسشنامه عوامل موثر بر قصد مصرف کننده برای خرید کالای لوکس (جمشیدی، ۱۳۹۲)
سازنده ابزار: جمشیدی، 1392
تعداد گویه/سوال: 30
مولفه/زیر مقیاس: 8 زیر مقیاس: جلب نظر و احترام دیگران-لذت گرایی در زندگی-متفاوت بودن-عامه گریزی-پذیرش از سوی دیگران و تعلق-تلاش برای بهترین بودن و ...
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 4 صفحه
منبع: جمشیدی
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال