پرسشنامه تاثیر قیمت شناسی مصرف کنندگان و ابعاد مختلف آن بر میزان لذت بخشی خرید (خسروانی ملایری، ۱۳۸۹)
سازنده ابزار: خسروانی ملایری، 1389
تعداد گویه/سوال: 25
مولفه/زیر مقیاس: 5 زیرمقیاس: توجه به صرفاً قیمت بالا و لوکس- عدم توجه به قیمت و تمرکز در صرفه جویی وقت - توجه به قیمت پایین با کیفیت بالا- مطلع بودن از هم قیمت و هم کیفیت و ...
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: خسروانی ملایری
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال