پرسشنامه نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی (مقصودی، ۱۳۹۲)
سازنده ابزار: مقصودی، 1392
تعداد گویه/سوال: 25
مولفه/زیر مقیاس: دو بخش ویژگی های عمومی پیام و ویژگی های خاص پیام و 9 زیر مقیاس: سرگرمی- حاوی اطلاعات بودن- آزردگی- قابل اعتماد بودن- شخصی سازی- نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی- مشوق ها - قصد - عملکرد (رفتار پذیرش - رد)
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات مستقیم/معکوس زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 4 صفحه
منبع: مقصودی
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال